Kontakt

Prosimy o poprawienie następujących pól:

  •  

Dziękujemy.

Dane teleadresowe

ul. Postępu 6
02-676 Warszawa
Polska

tel. +48 22 3 100 300

fax +48 22 3 100 301

Outdoor i kino

“SuperSTARcie” w TVP2

3 października br. (piątek) o godz. 21.05 rusza nowy show TVP2 „SuperSTARcie”, bazujący na formacie „The Ultimate Entertainer”. W programie zobaczymy 10 gwiazd muzyki, m.in. Reni Jusis, Rafała Brzozowskiego i Katarzynę Wilk, którzy w każdym odcinku zaśpiewają piosenki z innego gatunku muzycznego. Widzowie będą mogli wziąć udział w głosowaniu sms-owym i zdecydować, który artysta przejdzie do następnego etapu. W jury zasiądą: dziennikarz muzyczny Wojciech Mann, instrumentalista i producent fonograficzny Marcin Borys oraz trzeci juror specjalizujący się w danym w stylu. W pierwszym odcinku, którego motywem przewodnim będzie rock, grono jurorskie wzmocni Kasia Nosowska.

wirtualnemedia.pl

„Top model 4” z mężczyznami – 2,2 mln widzów

Niesłabnącą popularnością cieszy się czwarta edycja „Top model”. Program nadawany w poniedziałki o godz. 21.30 po trzech odcinkach serii zgromadził średnio widownię na poziomie 2,23 mln widzów. Przełożyło się to na 16,71 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Wynik jest niemal równy oglądalności trzeciej serii. Program wyemitowany wiosną 2013 r. oglądało średnio 2,28 mln widzów przy udziale odpowiednio 16,84 proc. i 20,26 proc.

wirtualnemedia.pl

Jesień: Ranking seriali paradokumentalnych

W jesiennych ramówkach, wśród seriali paradokumentalnych nadawanych kilka razy w tygodniu, największą widownię gromadzi „Szpital” (TVN). Jak podaje Nielsen Audience Measurement w dniach 1-12 września br. średnia oglądalność formatu wyniosła 2,09 mln widzów (28,86 proc. udziału w grupie 4+ i 20,04 proc. w grupie 16-49). Na drugiej pozycji uplasowała się „Ukryta prawda” (TVN) z widownią średnio 1,31 mln widzów, co przedkłada się odpowiednio na 15,07 proc. i 16,92 proc. udziału. Podium zamyka emitowany w Polsacie „Malanowski i partnerzy”. Format oglądało średnio 1,22 mln osób – 16,48 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 13,34 proc. udziału w grupie komercyjnej.

wirtualnemedia.pl

5GB za darmo od WP

Dysk WP to nowe, bezpłatne narzędzie Grupy Wirtualna Polska, które pozwala przechowywać i udostępniać pliki, np. dokumenty, filmy czy zdjęcia. Ta wirtualna przestrzeń działa pod adresem dysk.wp.pl i ma pojemność 5GB. Dostęp do niej jest możliwy niezależnie od tego, gdzie znajduje się użytkownik. Aby zarządzać swoimi danymi wystarczy przeglądarka internetowa lub komputer czy urządzanie mobilne z systemem Android wyposażone w dedykowaną aplikację. Dysk WP pozwala na publikowanie zgromadzonych materiałów za pośrednictwem Facebooka, Twittera i Google+.

wirtualnemedia.pl

Facebook i Rada Klientów

EMEA Client Council to platforma stworzona przez Facebook celem wymiany doświadczeń przez partnerów biznesowych i agencje. Zaproszenie otrzymały firmy z Europy, Afryki oraz Bliskiego Wschodu. Jak zapowiadają twórcy platformy grono firm ma się stale powiększać. EMEA Client Council ma byś miejscem dialogu, w którym będzie można podzielić się doświadczeniami, pomysłami, a także poszukać inspiracji, jak sprawić, by marketing stał się narzędziem skuteczniejszym i jeszcze bardziej osobistym.

wirtualnemedia.pl

„Claudia Apetyt” - nowość wśród magazynów kulinarnych

W piątek, 19 września br. ukaże się nowy dwumiesięcznik Wydawnictwa Burda International Polska -„Claudia Apetyt”. Magazyn będzie adresowany do osób interesujących się gotowaniem, a także zdrowym stylem życia. Czytelnicy znajdą w nim m.in. pomysły na każdy dzień i na weekend oraz przepisy w zależności od sezonu. Planowany nakład to 50 tys. egzemplarzy, w cenie 7,99 złotych. Oprócz wersji drukowanej „Claudia Apetyt” będzie dostępna w wersji na tablety, a także w formie e-wydania. Wraz z drugim numerem będzie można korzystać ze strony Apetytonline.pl.

www.wirtualnemedia.pl

Odświeżona Grazia (Bauer)

Począwszy od numeru 19, który pojawił się na rynku 18 września br. (czwartek), kolejne wydania dwutygodnika "Grazia" (Bauer) będą miały większą objętość, nową kolorystykę oraz formułę. Tytuł pozostanie jednak w niezmienionej cenie. Hasłem nowego, odświeżonego magazynu będzie „Luksus. Ludzie. Lifestyle.” Dwutygodnik oprócz segmentu people zostanie wzbogacony o segment modowo-lifestylowy. W nowej „Grazii” czytelnicy znajdą m.in. informacje z życia celebrytów, wywiady z gwiazdami, reportaże dotyczące tematów społecznych, autorskie sesje zdjęciowe, poszerzony dział Moda i Kuchnia, a także Zdrowie i Wnętrza.

mediafm.net

Pisma wnętrzarskie - „Moje mieszkanie” liderem

Według danych ZKDP liderem wśród pism wnętrzarskich w I półroczu 2014 roku jest miesięcznik „Moje mieszkanie” (Murator) z wynikiem 59 912 sprzedanych egzemplarzy. Oznacza to wzrost o 14,36 proc. w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Drugie miejsce, mimo straty na poziomie 15,69 proc., zajęły „Cztery Kąty” (Agora) - średnia sprzedaż ogółem 57 790 egz. w I półroczu 2014 roku i 68 547 egz. w I półroczu 2013 roku. 42 370 sprzedanych egzemplarzy w okresie od stycznia do czerwca 2014 zapewniło miesięcznikowi „M jak mieszkanie” trzecie miejsce. Tytuł odnotował spadek w stosunku do okresu styczeń-czerwiec 2013 roku, kiedy to sprzedanych zostało 42 444 egzemplarzy.

www.wirtualnemedia.pl

Kolejny słaby weekend - polski box office

Mijający weekend przyniósł niewielki wzrost frekwencji (215,5 tys. widzów) w stosunku do weekendu poprzedniego (189,5 tys. widzów). Pierwsze miejsce na podium, dzięki liczbie 28 948 sprzedanych biletów, zdobył film „Zanim zasnę” z Nicole Kidman i Colinem Firthem. Drugie miejsce należało do ekranizacji bestselleru dla młodzieży „Zostań, jeśli kochasz", który obejrzało 27 148 osób. Na ostatnim miejscu podium znalazł się film familijny „Wakacje Mikołajka” - 24 554 widzów (5 tydzień na ekranach). W nadchodzący weekend zadebiutują następujące tytuły: „Miasto 44” (polska produkcja historyczna w reżyserii Jana Komasy), „Słowo na M”, „Antboy”, „Sprawa dla dwojga”, „Ja nie wracam”, „Buntownik bez powodu” (kultowy film z Jamesem Deanem).

stopklatka.pl

39. Festiwal Filmowy w Gdyni

W dniach 15-20 września br. Gdynia stała się stolicą polskiej kinematografii, odbywa się tam bowiem 39. Festiwal Filmowy. W tym roku w Konkursie Głównym udział weźmie 13 tytułów, z których 6 to pokazy premierowe („Bogowie", „Kebab i Horoskop", „Fotograf", „Hardkor disko", „Jack Strong", „Jeziorak", „Miasto 44", „Obietnica", „Obywatel", „Pod Mocnym Aniołem", „Onirica - Psie Pole", „Sąsiady", „Zbliżenia"). Nowością tegorocznej edycji Festiwalu jest usunięcie sekcji „Panorama” oraz stworzenie nowej - „Inne spojrzenie”, w której konkurować będą 4 produkcje („Arbiter uwagi", „Heavy Mental", „Małe stłuczki", „Polskie gówno"). Festiwal daje również możliwość spotkania zarówno z twórcami polskimi jak i zagranicznymi, a także uczestnictwa w licznych warsztatach, wystawach oraz koncertach.

stopklatka.pl

Aplikację Sport.pl Live na Androida pobrano już 0,5 mln razy

Udostępniona przez Agorę aplikacja mobilna Sport.pl Live, która dostarcza najnowsze informacje ze świata sportu osiągnęła już próg 500 tys. pobrań. Miesięcznie aplikacja uruchamiana jest średnio 4-5 mln razy, a w weekendy przeciętny użytkownik otwiera ją 3-4 razy dziennie. Sport.pl Live w wersji na Windows Phone zanotował już 80 tys. pobrań, z kolei na urządzenia z iOS pobrano ją 50 tys. razy.

wirtualnemedia.pl

Nowa wersja aplikacji Onet News jest już dostępna

Do sklepów z aplikacjami mobilnymi trafiła właśnie najnowsza wersja aplikacji Onet News. Wersja 2.0 to przede wszystkim nowy design, nowe opcje jak możliwość dodawania komentarzy, czy też powiadomienia. W najnowszej odsłonie Onet News użytkownicy znajdą również 2 nowe kategorie: Magazyn oraz Wiadomości Lokalne. Z aplikacji można również korzystać bez konieczności podłączenia do Internetu, jednak przed przejściem w tryb offline należy zapisać interesujące nas treści.

media2.pl

Panel badawczy od Adrino

Adrino – sieć reklamy mobilnej – chcąc lepiej poznać użytkowników mobilnych, zdecydowała się na wprowadzenie do swej oferty panelu badawczego. Sieć równolegle z komercyjnymi kampaniami reklamowymi emituje specjalny baner informujący o badaniu. Krótka ankieta zbiera takie dane jak wiek, płeć oraz sytuacja zawodowa użytkownika. Następnie są one łączone z danymi na temat sieci oraz urządzenia, z którego korzysta badana osoba.

Serwis Dzienny MiMP

Wzrost słuchalności Radia Zet, RMF FM nadal liderem

Według najnowszych danych badania Millward Brown Radio Track za okres czerwiec – sierpień 2014 r. liderem polskiego rynku radiowego pozostało RMF FM z udziałem w czasie słuchania w wysokości 24 proc. (spadek z 25 proc. w analogicznym okresie roku ubiegłego). Spory wzrost odnotował wicelider zestawienia – Radio Zet – wzrost z 14,4 proc. do 15,3 proc. Na trzecim miejscu znalazł się Program I Polskiego Radia z wynikiem 10,9 proc. (spadek o 0,1 pkt. proc.). Liderem wśród sieci radiowych pozostaje Radio Eska z udziałem w czasie słuchania w wysokości 7,4 proc, po spadku z poziomu 8,2 proc.

press.pl

Jesienna ramówka Radiowej Jedynki

Program I Polskiego Radia w jesiennej ramówce postawi głównie na publicystykę i informacje. Pojawią się nowe pozycje publicystyczne, a dotychczasowe programy i serwisy informacyjne zostaną wydłużone. Nadawca tłumaczy to wzrostem zainteresowania tego typu tematyką ze względu na skomplikowaną sytuację międzynarodową. Nie zabraknie jednak również audycji o lżejszym charakterze – nowościami w ramówce będą m. in: „Eklektykon” Zbigniewa Zeglera o nowych brzmieniach muzycznych, „Rewizja osobista”, czyli spotkania Janusza Weissa z ludźmi estrady i kultury z lat 70 oraz „Porozmawiajmy o słowach” prof. Jerzego Bralczyka.

wirtualnemedia.pl