Kontakt

Prosimy o poprawienie następujących pól:

  •  

Dziękujemy.

Dane teleadresowe

ul. Postępu 6
02-676 Warszawa
Polska

tel. +48 22 3 100 300

fax +48 22 3 100 301

Outdoor i kino

Jesienna ramówka Polsatu z nowym serialem

Od września br. w ramówce Polsatu, znajdzie się nowa produkcja stacji pt. „Skazane”. Serial jest polską wersją brytyjskiego formatu BBC "Prisoner's Wives", opowiadającego o losach żon, matek i córek więźniów. Role tytułowe zagrają Monika Krzywkowska, Olga Bołądź, Paulina Gałązka oraz Beata Ścibakówna. W męskiej obsadzie zobaczyć będzie można m.in. Ireneusza Czopa, Antoniego Pawlickiego, Wojciecha Błacha i Rafała Fudaleja. Serial zastał wyreżyserowany przez Łukasza Jaworskiego, natomiast producentem wykonawczym jest Aktiv Media. Na jesień zaplanowano emisję pierwszych trzynastu odcinków.

press.pl

„Misja stołówka” w Polsat Cafe

„Misja stołówka” to nowa produkcja Polsat Cafe, która zadebiutuje na antenie we wrześniu br. Program poprowadzi Grzegorz Łapanowski, znany m.in. z reality-show Polsatu - „Top Chef”. Celem produkcji jest zmiana nawyków żywieniowych uczniów i ich rodziców. Gospodarz programu pojawi się z kamerą w polskich szkołach i poprzez modyfikację szkolnego menu będzie zachęcał do zdrowego odżywiania.

wirtualnemedia.pl

Nowy serial kryminalny TVP i niemieckiej RBB

Właśnie rozpoczęły się zdjęcia do nowego serialu kryminalnego, który powstaje we współpracy TVP i niemieckiej telewizji RBB. Produkcja jest współczesną wersją, emitowanego w latach 70 i 80-tych „Telefonu 110”. Pierwszy odcinek pojawi się na antenie TVP w grudniu br. Wśród polskich aktorów zobaczymy Danutę Stenkę i Roberta Gonera. Reżyserem serialu jest Jakob Ziemnicki, niemiecki twórca polskiego pochodzenia.

MiMP

Nowe narzędzia video na Facebooku

Facebook zakomunikował, że wkrótce będą dostępne nowe rozwiązania video dla wydawców. Pierwsze z nich dotyczy opcji publikacji materiałów na stronach, z ograniczeniami dotyczącymi wieku czy płci. Dodatkowo możliwe będzie określenie daty, kiedy film ma zniknąć ze strony wydawcy, pozostawiając jednak wszystkie informacje o oglądalności. Dostępna będzie również biblioteka filmów, umożliwiająca katalogowanie plików, a także zarządzanie nimi.

Wirtualne Media

Your Timeline Google

Do aplikacji Google Maps zostanie dodana nowa funkcja. Dzięki niej, użytkownik będzie mógł zobaczyć na mapie, gdzie przebywał. Sprawdzać będzie można miejsca na kilka lat wstecz. Funkcja ta wymaga od użytkownika włączenia lokalizacji, aby aplikacja mogła zbierać dane. Dzięki filtrom będzie można ustawić dokładną datę i czas przebywania w danym miejscu. Dzięki synchronizacji z Google Photos możliwe będzie również przeglądanie zdjęć, które zostaną zrobione w danej lokalizacji. Aplikacja będzie działać na desktopie i Androidzie.

Wirtualne Media

Zalando.pl liderem wśród odzieżowych sklepów internetowych

Z kwietniowych danych Megapanelu PBI/Gemius wynika, że Zalando.pl odwiedziło 2,78 mln użytkowników. Jest to wynik większy o 34,8 proc. niż rok wcześniej. Drugi w kolejności jest Bonprix.pl, który ma około dwa razy mniej użytkowników – 1,37 mln. Większość sklepów internetowych z odzieżą zanotowało znaczące wzrosty liczby odwiedzających. Kolejne pozycje – Szafa.pl – z 801,2 tys. odwiedzających (wzrost o 48,5 proc.), Eobuwie.pl ze wzrostem 50,5 proc. (z 369,4 tys. do 555,6 tys.) i Topsecret.pl z 48,1 proc. (z 353,1 tys. do 522,9 tys.).

Wirtualne Media

Sukces pierwszego numeru „Be Active. Dietetyka & Fitness”

Pierwszy numer pisma Ewy Chodakowskiej „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse), który ukazał się na rynku 16 czerwca br., osiągnął bardzo dobry wynik. Wydawca po dwóch tygodniach zdecydował się na dodruk 10 tys. egz. W sumie sprzedaż wyniosła 95 tys. egz. przy nakładzie na poziomie 140 tys. egz. Przed emisją pierwszego numeru na zakup prenumeraty zdecydowało się 590 czytelników, jednak obecnie pismo uzyskało już 1870 prenumeratorów. Drugi numer ukazał się na rynku ponownie w nakładzie 140 tys. egz. Wydawca nie planuje zwiększenia nakładu kolejnych numerów. Objętość pisma to 140 stron, a cena 7,99 zł.

wirtualnemedia.pl

Odświeżona Tina

Od 22 lipca br. dwutygodnik „Tina” będzie ukazywać się na rynku poszerzony o nowy dział z poradami oraz historiami gwiazd. Nowa siedmiostronicowa sekcja „Wielki Poradnik Tiny”, będzie zawierać porady dotyczące prawa, finansów, zdrowia oraz spraw konsumenckich. Zmienia się także dział „Aktualności”, zyska on nowy layout i zostanie poszerzony o dwie strony. W sumie objętość tytułu zwiększy się do 68 stron.

wirtualnemedia.pl

„Rzeczpospolita” liderem sprzedaży wydań elektronicznych

Zgodnie z danymi Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, w maju br. „Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication) została liderem sprzedaży wydań elektronicznych. Osiągnięty przez nią wynik 9 482 egz., oznacza wzrost o 30,52 proc. Druga pozycja należy do „Dziennika Gazeta Prawna” (Infor Biznes). Jego wynik po wzroście o 2,93 proc. wyniósł 9 389 egz. Podium zamyka „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) z wynikiem, stanowiącym 2 783 egz. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oznacza to wzrost sprzedaży o 23,36 proc.

wirtualnemedia.pl

Box Office 29 13-19.08

Największa premiera tego tygodnia „Ant-Man” zanotowała całkiem udany start, przyciągając do kin prawie 45 tys. widzów. Jest to otwarcie na poziomie innych filmów o superbohaterach. Wynik ten jednak nie zagwarantował pierwszego miejsca „Box Office”, a dopiero 4. Kolejna premiera tego tygodnia „Magic Mike XXL” wystartowała na piątym miejscu z wynikiem 32 tys. oglądających. Na pierwszym miejscu plasują się „Minionki”. Drugą pozycję zajmuje film „W głowie się nie mieści”, a podium zamyka „Ted 2”.

Box Office

Nowe nośniki In-Store

In-Store Media wprowadza w wyselekcjonowanych hipermarketach sieci Carrefour, nowe nośniki reklamowe – Arch Media oraz Floor Media XXL. Pierwsze z nich, to bramy witające klientów sklepów wchodzących do danego działu. Instalacje mierzą ponad 2,8 m wysokości oraz 1,8 - 3,2 m szerokości. Floor Media XXL, to mierzące do 6 m długości i 2 m szerokości naklejki podłogowe. Dzięki dużej powierzchni naklejek możliwe jest wykorzystanie różnych kreacji graficznych. Nośniki dostępne są w dziewięciu hipermarketach sieci Carrefour: w Warszawie, Łodzi, Krakowie, we Wrocławiu i w Gdańsku.

MiMP

Instagram w Polsce rozpoczyna działalność reklamową

Na Instagramie, czyli aplikacji do udostępniania zdjęć, od początku września ma pojawić się możliwość zakupu reklam w systemie aukcyjnym. W początkowej fazie wprowadzania programu będą dostępne trzy formaty reklamowe – zdjęcia, wideo oraz tzw. app install ad. Możliwości targetowania kampanii mają być bardzo podobne do tych, które oferuje Facebook. Będzie to możliwe dzięki wykorzystanie profili na Facebooku, które są połączone z kontami na Instagramie.

MIMP

Apple – firma, które wie co chcesz kupić

Dyrektor firmy Apple, Tim Cook, od początku zapewniał, że nie ma zamiaru sprzedawać danych swoich klientów reklamodawcom. Nie ma w tym zdaniu jednak informacji o wykorzystaniu tych danych do własnych celów. Apple proponuje nowy system dla sektora e-commerce. Rozwiązanie to miałoby monitorować stan kart kredytowych i debetowych użytkowników. Na podstawie zebranych w ten sposób informacji użytkownikom miałyby wyświetlać się jedynie reklamy tych produktów, na które ich stać. W chwili obecnej projekt został przedstawiony jedynie jako wniosek patentowy, zatem nie możemy potwierdzić, kiedy system zostanie wprowadzony na rynek.

benchmark.pl

Edytor wideo od GoPro

Wygląda na to, że firma GoPro chce być w jak największym stopniu samowystarczalna. Do tej pory, kiedy chcieliśmy dostosować film do własnych upodobań, musieliśmy otworzyć program do edycji filmów, którego obsługa niejednokrotnie bywała toporna. Teraz, a dokładniej pod koniec lata mamy dostać w swoje ręce aplikacje mobilną, w której można będzie szybko i łatwo edytować swoje nagrania. Nie zostały podane funkcje jakie będzie miała owa aplikacja jednak z pewnością nie zabraknie tam narzędzi do przycinania obrazu, regulacji audio czy możliwości nakładania filtrów.

benchmark.pl

Radio Norda FM teraz również w eterze

Radiostacja dotąd dostępna jedynie w Internecie ma w tym tygodniu zacząć emisję z nadajnika w Wejherowie. Norda FM będzie można odbierać w powiecie wejherowskim i puckim. Wiadomo już, że po uruchomieniu stacja wejdzie do ogólnopolskiej sieci sprzedaży Radia VOX FM. Radiostacja z Grupą Radiową Time będzie również związana programowo, nadając zarówno jej ogólnopolskie serwisy informacyjne, jak również utwory w formacie muzycznym VOX FM.

www.wirtualnemedia.pl

Trójka najpopularniejsza we Wrocławiu

Z badań, przeprowadzonych na terenie Wrocławia, wynika że najlepszą słuchalność w I półroczu 2015 miała Trójka (12,9 proc. udziału słuchalności). Na drugim miejscu jest RMF FM z 9,8 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęło radio Złote Przeboje oraz radio Kolor (8,2 proc. udziału), natomiast na czwartym znalazło się Radio ESKA (8,1 proc.). Badanie przeprowadzono na osobach w wieku od 15 do 75 lat.

Wirtualne Media