Kontakt

Prosimy o poprawienie następujących pól:

  •  

Dziękujemy.

Dane teleadresowe

ul. Postępu 6
02-676 Warszawa
Polska

tel. +48 22 3 100 300

fax +48 22 3 100 301

Outdoor i kino

Koniec działalności Atmedia w Polsce

W dniu dzisiejszym, 12 grudnia br., podano informację o likwidacji polskiego oddziału domu sprzedaży mediów Atmedia, na tę decyzję wpływ miała przede wszystkim utrata wielu klientów z rynku telewizyjnego. W ubiegłym roku firma przestała obsługiwać m. in. kanały The Walt Disney Company, Sony Pictures Television, Fox International Channels, Universal Networks International. Decyzja o zamknięciu Atmedia w Polsce nie wyklucza dalszych rozmów z potencjalnymi inwestorami. Biura Atmedia w Pradze i Budapeszcie będą kontynuowały działalność.

Press

Nowa polityka handlowa TVP

Biuro reklamy TVP w 2015 roku wprowadzi klastry. Podział na klastry nastąpi w zależności od wielkości budżetu klienta i będzie miał wpływ na wysokość rabatów, a te jak zapowiedziano mają być w przyszłym roku niższe. TVP zamierza również urealnić cennik. Polityka handlowa TVP będzie zatem przypominać tę którą na początku br. wprowadził TVN (tam również obowiązują klastry). Zmianie nie ulegnie grupa rozliczeniowa 16-59 wprowadzona w telewizji publicznej w ubiegłym roku.

MIMP

Koniec emisji serialu „Moda na sukces” w TVP1

We wtorek, 9 grudnia br. stacja TVP1 wyemitowała ostatni odcinek serialu „Moda na sukces”. W tym roku widownia telenoweli wyniosła średnio jedynie 490 tys. osób, czyli niemal dziesięciokrotnie mniej niż w 1997 roku (gdy przeprowadzono pierwsze badania telemetryczne) i czterokrotnie mniej niż w 2006 roku, kiedy to losy bohaterów serialu śledziło około 2 mln widzów. W wyniku ciągłych spadków oglądalności TVP chciało obniżyć koszty licencji Niestety dystrybutor „Mody na sukces” nie wyraził zgody, skutkiem czego produkcja została usunięta z ramówki TVP1. Trwają rozmowy nad emisją serialu w innych stacjach telewizyjnych.

Wirtualne media

AdPlayer z bogatszą ofertą

Sieć reklamy wideo AdPlayer powiększyła swoje portfolio o serwisy abcZdrowie.pl, Parenting.pl oraz Kwejk.pl. AbcZdrowie.pl to miejsce dla poszukujących informacji na temat zdrowia i zdrowego trybu życia, Parenting.pl jest serwisem dedykowanym dla rodziców, a Kwejk.pl to jeden z największych serwisów rozrywkowych. Na Kwejk.pl udostępniane będą wyłącznie treści produkowane i emitowane w grupie Gazeta.pl. AdPlayer natomiast nie będzie zajmował się publikowaniem reklam przy materiałach umieszczanych przez użytkowników serwisu.

mediafm.net

YouTube Rewind - Sylwester Wardęga na pierwszym miejscu

„Mutant Giant Spider Dog” Sylwestra Wardęgi znalazł się na pierwszym miejscu wśród najchętniej oglądanych filmów niemuzycznych na świecie w serwisie YouTube w 2014 roku. Najpopularniejszym wideo 2014 roku wśród polskich internautów była piosenka Karoliny Czarneckiej wykonana podczas 35. Przeglądu Piosenki Aktorskiej. Film Sylwestra Wardęgi znalazł się na drugim miejscu biorąc pod uwagę popularność teledysków i innych filmów wśród polskich użytkowników YouTube.

wirtualnemedia.p

Facebook z wyszukiwarką wpisów

Użytkownicy facebook’owej wyszukiwarki będą mieli możliwość znalezienia postów, artykułów, fotografii i wideo przy użyciu słów kluczowych. Możliwe będzie również wyszukanie treści związanych z konkretnym użytkownikiem. Nowe rozwiązanie zostało wprowadzone z uwzględnieniem ochrony prywatności użytkowników. Oznacza to, że dostęp do konkretnych treści będą miały tylko osoby do tego uprawnione (np. tylko znajomi danego użytkownika). Nowej funkcji mogą póki co używać wyłącznie mieszkańcy USA korzystający z iPhone'ów oraz desktopowych przeglądarek internetowych.

wirtualnemedia.pl

„7 dni” – nowy tygodnik RASP

Ringier Axel Springer Polska pracuje obecnie nad projektem nowego magazynu custom publishing „7 dni”, który ma być dystrybuowany w sieci Biedronka. Rozpoczęcie sprzedaży planowane jest na styczeń 2015 r., cena egzemplarzowa to 2,99 zł. Szczegółowe informacje na temat tego pisma nie są jeszcze znane.

Serwis Dzienny MIMP

„100 Pomysłów dla Domu” – nowy tytuł Agory

Na rynku ukaże się pismo „100 Pomysłów dla Domu”. o tematyce wnętrzarskiej. Redaktor naczelną jest Dorota Zabrodzka. Pisma ma zawierać przede wszystkim inspiracje dotyczące wystroju mieszkania, przegląd dostępnych sprzętów niezbędnych w wyposażaniu wnętrz, porady na temat prowadzenia domu oraz przepisy kulinarne. Pierwszy numer ma 36 stron i kosztuje 1,99 zł.

Serwis Dzienny MIMP

„Twój Styl” najchętniej kupowanym magazynem luksusowym

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy po trzech kwartałach br. na czele sprzedaży tytułów luksusowych pozostaje „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 201 017 egz., chociaż tytuł ten odnotował spadek o 5,60 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Na drugiej pozycji uplasował się „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) ze sprzedażą 94 809 egz., co stanowi wzrost o 11,78 proc. w skali roku. Trzecie miejsce zajmuje miesięcznik „Avanti” (Agora) z wynikiem 667 egz. (spadek o 21,66 proc.).

wirtualnemedia

New Age Media kończy współpracę z Heliosem

Siedmioletnia umowa NAM z Heliosem wygaśnie na początku 2015 roku. Sprzedażą reklam w sieci tych kin zajmie się od nowego roku Tandem Media – dedykowany zespół Agory. New Age Media skoncentruje teraz swoje działania na obsłudze reklamowej sieci kin Cinema City oraz IMAX w regionie Europy Środkowej.

Serwis Dzienny MIMP 11-12-2014

Broker Multikino Media poszerza ofertę o kolejne kino

Do oferty brokera Multikino Media dołączy 53. lokalizacja, a mianowicie nowe kino Cinema 3D Biała Podlaska. Cinema 3D to sieć pięciu multipleksów kinowych (poza Białą Podlaską - Leszno, Kalisz, Świdnica i Kłodzko), z których każdy obsługiwany jest reklamowo przez Multikino Media.

Serwis Dzienny MIMP 11-12-2014

"Bogowie" z ponad 2-milionową widownią

Film „Bogowie” w reżyserii Łukasza Palkowskiego jest niekwestionowanie najpopularniejszą produkcją bieżącego roku. Po dziewięciu tygodniach od premiery fabularna historia o profesorze Zbigniewie Relidze ma już na swoim koncie ponad 2 miliony widzów, co plasuje go wśród najchętniej oglądanych obrazów ostatnich lat.

http://www.filmweb.pl

Wystartowało Ads Allegro

We wtorek 9 grudnia br. Allegro.pl wprowadziło samoobsługowy, zautomatyzowany system zakupu reklam ofert w wynikach wyszukiwania. Dzięki Ads Allegro każdy sprzedawca może teraz wykupić prezentację swojej oferty (oznaczonej jako sponsorowana) u góry listy w wynikach wyszukiwania. Sprzedawcy muszą jedynie wybrać promowaną ofertę, ustawić stawkę za kliknięcie oraz miesięczny limit wydatków na reklamy. System, korzystając z tytułu oraz opisu oferty, sam wybiera kategorię, określa słowa kluczowe i kreację. Przez ostatni miesiąc kilkuset sprzedawców testowało Ads Allegro na urządzeniach mobilnych. Od wtorku usługa jest dostępna w aplikacji mobilnej Allegro, ale już niedługo ma pojawić się również w desktopowej wersji serwisu.

http://www.wirtualnemedia.pl/

Szybszy Internet, smartfony i telefonia mobilna – raport preferencji konsumentów

Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował raport na podstawie przeprowadzonych badań ankietowych dotyczących korzystania z usług telekomunikacyjnych oraz preferencji konsumentów rynku telekomunikacyjnego w latach 2011-2014. Magdalena Gaj, prezes UKE, komentując wyniki raportu zauważa, że potwierdziły one informacje o znacznym wzroście popularności smartfonów i telefonii mobilnej. Według Prezes, polscy konsumenci są coraz bardziej aktywnymi, mobilnymi i nowoczesnymi członkami e-społeczeństwa. Ponadto we wzroście zainteresowania lepszymi jakościowo, szybkimi połączeniami z Internetem zauważa zmianę w charakterystyce polskiego konsumenta, który staje się coraz bardziej świadomy i wymagający.

http://media2.pl/

Motorola powraca nad Wisłę

Marka Motorola, należąca do chińskiego koncernu Lenovo, po kilkuletniej nieobecności na polskim rynku telekomunikacyjnym powraca z nową ofertą swoich urządzeń. Producent zapowiada wprowadzenie do sprzedaży trzech modeli smartfonów: Moto G (w cenie 799 zł), Moto X (2 299 zł) oraz Nexus 6 (2 499 zł). Ponadto Motorola zapowiada wprowadzenie urządzenia z segmentu wearables – Moto 360 – elektronicznego zegarka, którego producent wycenił na 999 zł. General mMnager Motorola’s International Markets, Simon Collinson, wyjaśnił powrót marki na polski rynek dobrym przyjęciem jej nowych produktów w innych częściach świata, między innymi w Hiszpanii i Brazylii.

http://www.wirtualnemedia.pl/

Startuje świąteczna akcja RMF FM

12 grudnia br. rozpoczyna się akcja RMF FM pod hasłem „Choinki pod choinkę”. W jej ramach dziennikarze stacji w dniach 12-23 grudnia br. będą rozdawać choinki w 12 największych miastach: Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Gdyni, Olsztynie, Warszawie, Łodzi, Lublinie, Kielcach, Rzeszowie i Krakowie. W czasie akcji odbędą się różne zabawy, w tym konkurs na najpiękniejszą kolędę czy karaoke.

Serwis Dzienny MIMP

W grupie wiekowej 25-39 lat liderem słuchalności RFM FM

Jak wynika z raportu przygotowanego na zlecenie Wirtualnemedia.pl, w okresie od maja do października 2014 roku liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w grupie wiekowej 25-39 była stacja RMF FM z 27,9 proc. udziałem w rynku. Drugie miejsce zajęło Radio ZET, które może się pochwalić 16 proc. udziałem, zaś trzecie miejsce należy do radiowej Eski z 10,1 proc. udziału. Pierwszą piątkę uzupełniają Trójka (7 proc.) i RMF MAXX (5,4 proc.).

wirtualnemedia.pl