Kontakt

Prosimy o poprawienie następujących pól:

  •  

Dziękujemy.

Dane teleadresowe

ul. Postępu 6
02-676 Warszawa
Polska

tel. +48 22 3 100 300

fax +48 22 3 100 301

Outdoor i kino

Wiosna 2014: „Jaka to melodia?” najpopularniejszym teleturniejem

W wiosennej ramówce liderem wśród teleturniejów jest „Jaka to melodia?” (TVP1). Średnia oglądalności programu w okresie od 1 marca do 15 kwietnia br. wyniosła 2,64 mln widzów, co przełożyło się na 23,41 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu znalazła się popularna „Familiada”, emitowana w TVP2. Teleturniej oglądało średnio 1,84 mln osób (19,71 proc. udziału). Podium zamyka „Jeden z dziesięciu” (TVP2) z widownią na poziomie 1,57 mln - 11,43 proc. udziału w rynku. Kolejne miejsca zajmują również programy TVP2: „Postaw na milion” (1,45 mln widzów; 10,45 proc. udziału) oraz nowy format „Tylko Ty” (874 tys. widzów; 6,58 proc. udziału).

wirtualnemedia.pl

W maju Eurowizja 2014 w TVP1

Telewizja Polska będzie transmitować dwa półfinały (6 i 8 maja br.) oraz finał tegorocznego Konkursu Piosenki Eurowizji 2014, który odbędzie się 10 maja br. o godz. 21.00 w Kopenhadze. Polscy reprezentanci Donatan i Cleo wystąpią z piosenką „My Słowianie” w drugim półfinale 8 maja br. o godz. 21.00. Komentatorem będzie Artur Orzech. W tym roku mija 20 lat od pamiętnego występu Edyty Górniak, która za piosenkę „To nie ja” zdobyła drugie miejsce. W pierwszej połowie maja TVP1 planuje emisję sześciu programów w cyklu „Gwiazdy Eurowizji”, w którym przedstawi tegorocznych uczestników, jak również pokaże materiały archiwalne z konkursu.

media2.pl

Prawie połowa użytkowników Twittera bez żadnego wpisu

Według opublikowanego raportu w serwisie Twopchart, 44% osób posiadających konto na Twitterze nie opublikowała dotychczas ani jednego tweeta, 30% użytkowników ma na swoim koncie od 1 do 10 spotów, a jedynie 13% ma ich ponad 100. Według Twittera łączna liczba utworzonych kont to 974 mln, z czego aktywni użytkownicy to 241 mln (dane za ostatni kwartał 2013 roku). W ostatnich miesiącach serwis przechodzi znaczące zmiany, wprowadzono już nową wersję interfejsu, a kilka tygodni temu zapowiedziano odświeżone strony profilowe użytkowników.

wirtualnemedia.pl

Rebranding Tablica.pl

Serwis ogłoszeń lokalnych Tablica.pl (należący do Grupy Allegro.pl) zaczął działać pod nazwą OLX.pl. Nie zmienił się layout oraz zasady korzystania z witryny. Według danych Megapanelu PBI/Gemius w styczniu br. witryna notowała rekordową popularność - odwiedziło ją 7,1 mln użytkowników, którzy wykonali 1,13 mld odsłon, a każdy spędził na niej godzinę i 55 minut. Jednak wielu użytkownikom nie spodobała się nowa nazwa serwisu. Na facebookowym fanpage’u pojawiały się negatywne opinie.

wirtualnemedia.pl

Google+ debiutuje z wpisami sponsorowanymi

Google rozpoczął monetyzację swojeg serwisu społecznościowego Google+. Uruchomiła funkcję +PostAds, która pozwala stronom firmowym przekształcać opublikowane posty w reklamy AdSense. Promowane posty będą wyświetlane nie w strumieniu treści Google+, a na stronach www - w miejscach reklam AdSense. Mogą one mieć postać zwykłych statusów tekstowych, grafik lub klipów wideo. Warunkiem jest posiadanie przez stronę firmową przynajmniej tysiąca obserwujących użytkowników.

wirtualnemedia.pl

Większy format i nowe treści w „Piłce Nożnej"

29 kwietnia ukaże się „Piłka Nożna” w nowym formacie, półtora razy większym niż obecnie. W „Piłce Nożnej” pojawiać się będą cykle artykułów znane z miesięcznika „Piłka Nożna Plus” takie jak: Alfabet” i „Życie prywatne” piłkarzy, „Wyceniamy gwiazdę”, „Top…”, „Ankieta personalna” i „Jedenastka wszechczasów”. Ponadto w tygodniku wzbogacone zostaną działy z informacjami i analizami o wyniki polskich lig. Według ZKDP średnia sprzedaż ogółem 2013 roku „Piłki Nożnej” wyniosła 15 316 egz. (spadek o 9,5 proc. w porównaniu z 2012 r.).

wirtualnemedia.pl

„Świat Wiedzy” i „Focus Historia” liderami w swoich kategoriach

Według danych związku Kontroli Dystrybucji Prasy na pozycji lidera sprzedaż wśród pism popularnonaukowych uplasował się „Świat Wiedzy”. Sprzedaż ogółem tego tytułu w styczniu 2014 roku wyniosła 104 005 egzemplarzy i była niższa o 12 proc. niż w styczniu ubiegłego roku. Wśród pism historycznych pierwsze miejsce zajął „Focus Historia” ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 32 011 egz. Magazyn ten zanotował rekordowy wzrost równy 25 proc. w porównaniu do stycznia 2013 r.

wirtualnemedia.pl

Lubelska spółka Corner kupuje „Dziennik Wschodni”

Media Regionalne sprzedadzą „Dziennik Wschodni” lubelskiej spółce Corner, której udziałowcami są m.in. pracownicy tej gazety. Sprzedaż zostanie sfinalizowana w ciągu kilku najbliższych tygodni. Według danych związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Wschodniego” w lutym br. wyniosła 8 349 egz. i była o 2 proc. wyższa w porównaniu z ubiegłym rokiem.

wirtualnemedia.pl

Trzy pierwsze miejsca bez zmian - polski box office

Trzy pierwsze miejsca z największą oglądalnością podczas ostatniego weekendu przypadają tym samym filmom, co tydzień wcześniej, tj. nadal liderem „Noe: Wybrany przez Boga", na drugim miejscu „Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz", a podium zamyka „Niezgodna". Na czwartej pozycji, awansując o dwa miejsca, znalazł się „Grand Budapest Hotel", który wywalczył najwyższą średnią na kopię (323 widzów). Premiery nadchodzącego weekendu: „Niebo istnieje… naprawdę" (środa), „Pierwszy wschód słońca” (piątek).

http://stopklatka.pl

"Rio 2" na szczycie - box office świat

Najpopularniejszym tytułem weekendu poza granicami Stanów Zjednoczonych stała się animacja komputerowa „Rio 2”, która dotychczas uzbierała 125,2 miliona dolarów. Drugą pozycję zajął film „Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz", a trzecią „Noe: Wybrany przez Boga".

http://stopklatka.pl

Pomysł na reklamę OOH agencji nieruchomości

Oryginalny pomysł na reklamę agencji nieruchomości został wykorzystany w ostatnim czasie przez jedną z firm w UK. Ekrany reklamujące nieruchomości w witrynach, wyświetlają aktualne dane dotyczące dostępnych ofert i promocyjne animacje. Wszystkie wyświetlacze używają wspólnego szablonu, w którym zamieszczone są duże, wysokiej rozdzielczości zdjęcia, zachęcające przechodniów do zapoznania się z ofertą. Stale zmieniające się propozycje nieruchomości na ekranach dużo bardziej angażują potencjalnych klientów niż tradycyjne plakaty w oknach, które są stałe i słabo widoczne w nocy.

http://www.dailydooh.com

Wiadomości z ofertami specjalnymi głównym powodem dla którego użytkownicy urządzeń mobilnych zapisują się do newsletterów

Jak wynika z przeprowadzonego przez Responsys badania w USA, użytkownicy urządzeń mobilnych jako główny powód zapisywania się do newsletterów brandów podają chęć otrzymywania wiadomości z ofertami specjalnymi i promocjami – 59 proc. badanych wskazało taką odpowiedź. Co więcej, 66 proc. ankietowanych stwierdziło, że to właśnie na podstawie tego typu wiadomości podejmują decyzję o zakupie danego produktu bądź usługi.

emarketer.com

App Annie Market Index – czyli raport na temat aplikacji mobilnych

Jak wynika z najnowszego raportu „App Annie Market Index” przygotowanego na podstawie danych za pierwszy kwartał br. ilość pobrań aplikacji na Androida jest o 45 proc. wyższa niż aplikacji na urządzenia mobilne z system iOS. Oznacza to wzrost o 10 pkt. proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Jednak to aplikacje na urządzenia z system mobilnym Apple’a generują wyższe dochody niż aplikacje na system operacyjny Google’a. Przychody generowane przez aplikacje na App Stroe są o 85 proc. wyższe niż te generowane przez Google Play. Kategorią aplikacji dominującą zarówno pod względem ilości pobrań jak i generowania przychodów na obu platformach są Gry.

blog.appannie.com

Nowe tytuły w wydaniach tabletowych dostępne w sieci reklamowej adrino

Oferta reklamowa w tabletowych wydaniach prasy i magazynów dostępna w sieci reklamy mobilnej adrino, wzbogaciła się o kolejne tytuły. Do portfolio sieci dołączyli wydawcy Zwierciadła oraz Business Traveller a także Agora.

media2.pl

Radio ZET liderem w Warszawie. Spadek RMF FM

Z danych badania Radio Track Millward Brown wynika, że najpopularniejszą stacją radiową w Warszawie w okresie od października 2013 do marca 2014 było Radio Zet z udziałem 15,1 proc. (wzrost z 14,2 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej). Z miejsca trzeciego na drugie awansowała Trójka – wzrost udziału z 9,9 proc. do 12,8 proc. Awans z czwartego miejsca na trzecie odnotowała Jedynka (spadek udziału z 9,8 proc. do 8,6 proc.). Duży spadek udziału odnotował RMF FM – z 10,1 proc. na 7,2 proc, co spowodowało spadek z drugiego miejsca na miejsce piąte.

wirtualnemedia.pl

Wzrosty udziałów stacji, które zmieniły profil

Z danych za pierwszy kwartał 2014 badania Radio Track Millward Brown wynika, że dwie stacje – Vox FM, które nadaje od grudnia 2013 na dawnych częstotliwościach Eski Rock i Rock Radio, które w styczniu 2014 zastąpiło Radio Roxy – odnotowały wzrosty słuchalności. Aktualny udział Vox FM to 2,2 proc., w porównaniu do 1,7 proc. Eski Rock w pierwszym kwartale 2013. Natomiast Rock Radio odnotowało udział na poziomu 0,45 proc. – wzrost z 0,3 proc. Radia Roxy w pierwszym kwartale 2013.

press.pl