Kontakt

Prosimy o poprawienie następujących pól:

  •  

Dziękujemy.

Dane teleadresowe

ul. Postępu 6
02-676 Warszawa
Polska

tel. +48 22 3 100 300

fax +48 22 3 100 301

Outdoor i kino

8,5 mln widzów meczu Polska – Szkocja

Mecz Polska-Szkocja transmitowany we wtorek, 14 października br. oglądało średnio 7,51 mln widzów w Polsacie i 1,06 mln w Polsat Sport. Łącznie widowisko sportowe śledziło w TV 8,5 mln widzów, co przełożyło się na 49,4 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów (Polsat: 43,31 proc.; Polsat Sport: 6,10 proc. udziału). Dla porównaniu sobotni mecz Polska-Niemcy (11 października br.) zgromadził średnio 7,38 mln widzów (48,09 proc. udziału wśród wszystkich widzów).

wirtualnemedia.pl

„Klan” znów pięć razy w tygodniu

Od 17 października br. „Klan” znów będzie emitowany pięć razy w tygodniu – informuje Telewizja Polska. TVP1 jest zadowolona z wyników telenoweli, dlatego zwiększy jej częstotliwość. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement w dniach 1-16 października br. „Klan” oglądało średnio 2,16 mln osób (20,24 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów).

wirtualnemedia.pl

TVP: reprezentanta na Eurowizję 2015 wybierze komisja

Telewizja Polska zatwierdziła udział w Konkursie Piosenki Eurowizji w 2015 roku w Wiedniu. Wykonawcę, reprezentującego nasz kraj wybierze specjalna komisja w wewnętrznym postępowaniu. Jej skład jeszcze nie jest znany. W tym roku utwór "My, Słowianie" wybrali: Maria Szabłowska, Artur Orzech, Krzysztof Szewczyk, Marek Sierocki i Paweł Sztompke. Telewizja Polska będzie transmitować półfinały konkursu 19 maja i 21 maja 2015 r. oraz finał Eurowizji w sobotę 23 maja.

wirtualnemedia.pl

Polski rynek e-commerce ma się dobrze

Z danych PMR wynika, że wartość internetowej sprzedaży detalicznej w Polsce w 2014 roku osiągnie 27,3 mln PLN. Warto dodać, że z roku na rok obserwujemy wzrost wartości rynku e-commerce (2010-15,7 mln PLN, 2011-18,2 mln PLN, 2012-21 mln PLN, 2013-23,8 mln PLN). Co więcej, najbliższe lata mają przynieść jeszcze lepsze wyniki ze względu na poprawiającą się sytuację gospodarczą oraz rozwój sklepów największych marek.

wirtualnemedia.pl

HBO z dostępem do serwisu VoD

Prezes HBO, Richard Plepler ogłosił, że kanał w 2015 roku wprowadzi dla swoich użytkowników w Stanach Zjednoczonych możliwość korzystania z serwisu wideo na żądanie. VoD uruchomione przez HBO ma być dostępne niezależnie od posiadanego pakietu płatnej telewizji. Informacje dotyczące oferty filmowej i serialowej oraz jej zgodności z ofertą telewizyjną nie są jeszcze znane.

wirtualnemedia.pl

Przy zakupie odzieży - Internet na pierwszym miejscu

Według raportu IAB Internet stanowi główne miejsce poszukiwania informacji na temat branży odzieżowej (59 proc.). Na drugiej pozycji z wynikiem 46 proc. znajdują się rodzina i znajomi. Podium zamykają reklamy (37 proc.). W ciągu ostatniego roku najczęściej kupowanymi w Internecie produktami z branży odzieżowej były ubrania (78 proc.), buty (71 proc.) oraz bielizna (53 proc.). Głównym źródłem wiedzy dla Internautów na temat przywoływanej kategorii były sklepy internetowe 45 proc. ,aukcje 36 proc. , a 33 proc. wiedzę czerpie z wyszukiwarek. Internet okazuje się najbardziej przydatny w momencie, gdy użytkownicy poszukują nowych produktów, usług, informacji, opinii, a także gdy podejmują decyzje dotyczące oferty lub produktu.

wirtualnemedia.pl

“Avanteen” rozszedł się w liczbie 50 tys. egz.

Według danych Agory sprzedaż pierwszego numeru “Avanteen” wyniosła 50 tys. egz. Tytuł dotyczy mody i urody, a kierowany jest do młodzieży. Nakład “Avanteen” wynosi 100 tys., a cena 2,99zł. We wtorek, 14 października br., na rynku ukazało się drugie, odmienione wydanie pisma, w którym pojawił się temat i gwiazda numeru oraz rozszerzone zostały treści dotyczące mody i socjologii.

www.wirtualnemedia.pl

Pisma komputerowe: liderem „PC World”

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy za lipiec br. wynika, że liderem wśród pism komputerowych pozostaje „CD Action” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 72 075 egz. i była niższa o 22,46 proc. względem lipca 2013 roku. Drugie miejsce należy do „PC Format” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż uplasowała się na poziomie 58 917 egz., po wzroście o 0,26 proc. Podium zamyka „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska) z wynikiem 35 393 egz. i wysokim wzrostem – o 17,66 proc.

www.wirtualnemedia.pl

Ranking pism wnętrzarskich - „Moje mieszkanie” przed „Czterema kątami”

W lipcu br. magazyn „Moje Mieszkanie” (Murator) został nowym liderem wśród pism wnętrzarskich wyprzedając „Cztery Kąty” (Agora). Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy sprzedaż ogółem „Mojego mieszkania” wyniosła 68 078 egz. po wzroście o 7,31 proc. w skali roku. „Cztery Kąty” spadły natomiast na drugie miejsce osiągając wynik 63 976 egz. (spadek o 11,04 proc.). Trzecie miejsce należy do miesięcznika „M jak Mieszkanie” (Murator), którego sprzedaż wyniosła 41 424 egz. po wzroście o 15,6 proc.

www.wirtualnemedia.pl

Polski box office

W miniony weekend pierwsze miejsce pod względem frekwencji w polskich kinach zajął zdobywca Złotych Lwów – film „Bogowie” Łukasza Palkowskiego, który w ciągu tych trzech dni obejrzało 216 478 widzów. Na drugiej pozycji uplasowało się „Miasto 44" z wynikiem 89 057 sprzedanych biletów. Podium zamknęła polska produkcja „Służby specjalne" (61 393 sprzedanych biletów). Premiery nadchodzącego weekendu: „Sędzia", „Dracula: historia nieznana", „Jeziorak", „Dla ciebie wszystko", „Brud", „Pinokio", „Kacper i Emma - najlepsi przyjaciele”, „Mój kuzyn Zoran”, „Mama” oraz „Alfabet".

http://stopklatka.pl

Polski film wśród projektów wspieranych w Wenecji

W Wenecji ogłoszono tytuły 12 projektów wybranych do trzeciej edycji programu Biennale Collage. Na liście znalazł się polski film „Baby Bump" w reżyserii Kuby Czekaja. Celem programu Biennale Collage jest wspieranie niskobudżetowych produkcji, których twórcy zostają zaproszeni na specjalne warsztaty. Ponadto trzy spośród dwunastu filmów zostaną pokazane na przyszłorocznym Międzynarodowym festiwalu Filmowym w Wenecji.

http://www.filmweb.pl

Mobile istotnym elementem w budowaniu strategii marketingowej

Jak wynika z przeprowadzonego przez Adobe badania aż 86 proc. reklamodawców w USA uważa, że działania w mobile’u są niezwykle ważnym elementem w ich strategii marketingowej. Inwestycje w strony i aplikacje mobilne stanowią coraz większy udział w budżetach firm. Obecnie średnioroczne wydatki na rozwój mobilnych stron www w Stanach wynoszą 5 mln USD, natomiast na aplikacje mobilne 5,5 mln USD. Aplikacje tworzone są w celu wzmacniania lojalności klientów i oferowania im wartości dodanych, natomiast strony mobilne wykorzystywane są do pozyskiwania nowych klientów. Z raportu dowiadujemy się również, że aż 84 proc. marketerów, w przypadku stron mobilnych, decyduje się na technologię Responsive Web Design, by mobilna strona www wyglądała dobrze na każdym urządzeniu mobilnym, bez względu na jego wielkość.

mobiletrends.pl

Wartość rynku m-commerce w Polsce w 2014 wyniesie 1 mld PLN

Jak wynika z najnowszego raportu „Handel mobilny” przygotowanego przez mGenerator.pl, wartość rynku m-commerce w Polsce w br. wyniesie 1 mld PLN, oznacza to wzrost o 113 proc. w stosunku do 2013 r. W 2015 r. wartość wzrośnie do 2,5 mld PLN. Z raportu dowiadujemy się również, że we wrześniu z Internetu za pomocą urządzeń mobilnych korzystało 11 mln Polaków, a 5 mln z nich dokonało zakupu przy użyciu smartfona lub tabletu. 1/3 sklepów Internetowych posiada oferty dostosowane do urządzeń mobilnych, jednak jedynie 5,3 proc. z 2000 sklepów, które wzięły udział w badaniu posiada mobilną wersję swojej strony Internetowej.

interaktywnie.com

Nowy Android jeszcze w tym miesiącu

Jeszcze w tym miesiącu zadebiutuje najnowsza wersja mobilnego systemu operacyjnego Android, którego pełna nazwa będzie brzmiała Android 5.0 Lollipop. Najważniejsze zmiany, jakie zostaną wprowadzone dotyczą grafiki i interfejsu użytkownika – zastosowany zostanie innowacyjny Material Design, który charakteryzuje się bardziej płynnymi animacjami, bardziej przejrzystym designem oraz intensywniejszą paletą kolorów. Nowy wersja jest zaprojektowana w sposób umożliwiający zastosowanie go w innych urządzeniach niż smartfony i tablety.

mobiletrends.pl

Nowa stacja radiowa - Muzo.fm

20 października br. rozpoczyna nadawanie nowa stacja radiowa Muzo.fm. Zastąpi Radio PiN. Na antenie rozgłośni pojawią się m.in. osoby z Eski Rock. Radio o pełnych godzinach emitować będzie serwisy informacyjne, sportowe i biznesowe. W ramówce zaplanowano również nowe pasma muzyczne, jedno z nich poprowadzi Michał Figurski. Prezes stacji Dariusz Grzywaczewski twierdzi, że celem radia jest „zwiększenie udziału w rynku poprzez lepsze dopasowanie oferty do zidentyfikowanych preferencji słuchaczy”

wirtualnemedia.pl

Vox FM z nowymi słuchaczami

Według danych Radio Track, popularność Radia Vox FM ciągle rośnie. W swojej grupie docelowej (30-49 lat) rozgłośnia jest drugą najchętniej słuchaną komercyjną siecią ponadregionalną. Przegrywa jedynie z Radiem Eska. Stacja dziennie ma średnio 620 tys. słuchaczy, osiągając 4,8 proc. udziału w czasie słuchania. Stacja wyprzedza Radio Złote Przeboje (3,3 proc.), które nadaje w podobnym formacie.

Serwis Dzienny MIMP