Kontakt

Prosimy o poprawienie następujących pól:

  •  

Dziękujemy.

Dane teleadresowe

ul. Postępu 6
02-676 Warszawa
Polska

tel. +48 22 3 100 300

fax +48 22 3 100 301

Outdoor i kino

Znamy już wiosenną ramówkę TVN

Wiosną 2015 na antenę TVN po 10 latach powraca format "Mamy Cię". Tegoroczną edycję poprowadzą znani z innych produkcji TVN - Marcin Prokop i Szymon Hołownia. Ideą programu jest uwikłanie sławnych osób, bez ich wiedzy, w niecodzienne, ale zabawne sytuacje oraz zarejestrowanie za pomocą ukrytych kamer ich prawdziwych reakcji. Produkcja emitowana będzie od 1 marca w każdą niedziele o godzinie 20:00. Wcześniej tego dnia zobaczyć będzie można Małgorzatę Rozenek w nowej odsłonie. Tym razem „Perfekcyjna Pani Domu” przeprowadzać będzie metamorfozy hoteli, pensjonatów oraz gospodarstw agroturystycznych, w opartym na amerykańskim formacie reality-show pt. „Piekielny hotel”. Natomiast w poniedziałki o godz. 22.30 na antenę wkracza reality-show o znanych i bogatych Polkach mieszkających w Los Angeles - „Żony z Hollywood”. Głównymi bohaterkami produkcji są Eva Halina Rich, Helena Deeds, Izabella St. James, Katarzyna Wołejnio i Kinga Korta, kobiety, które miały odwagę spełnić swój american dream. Dodatkowo w tym sezonie program Dominika Strzelca „Odlotowy Ogród” emitowany będzie w TVN, zamiast w TTV. W tym formacie architekt i pasjonat zieleni, przeprowadza metamorfozy aż 13 polskich ogrodów i pokazuje, w jakim pięknym otoczeniu można mieszkać. Produkcja emitowana będzie w soboty o 17.25.

Media2

Polsat jedynie z dwiema premierami w tym sezonie

Polskie gwiazdy miały już okazję w telewizji śpiewać, tańczyć, jeździć na lodzie, gotować czy też udawać inne gwiazdy. Tym razem będą miały okazję skakać do wody. Telewizja Polsat do wiosennej ramówki wprowadzi program "Splash". W polskiej edycji programu weźmie udział 24 celebrytów (dwanaście kobiet i dwunastu mężczyzn). Będą oni rywalizowali w skokach do wody z wysokości 3, 5, 7 lub 10 metrów. Skoki oceniane będą przez widzów za pomocą SMSów, oraz trzyosobowe jury, w którym zasiądzie m.in. Otylia Jędrzejczak. Nowością w wiosennej ramówce Telewizji Polsat będzie również kolejny serial paradokumentalny - „Słoiki”. Produkcja opowiada o życiu młodych ludzi, którzy przyjeżdżają do Warszawy z mniejszych miejscowości i rozpoczynają życie w stolicy. Telewizja Polsat poinformował, że „Słoiki” emitowane będą od 7 marca w soboty o godzinie 17:45. Na antenę Polsatu powracają z nowymi odcinkami pozostałe paradokumenty – „Zdrady”, „Malanowski i partnerzy”, „Dlaczego ja?”, „Dzień, który zmienił moje życie”, „Trudne sprawy” i „Pielęgniarki”.

Wirtualne Media

TVP1 również z nowościami na wiosnę

W nowej ramówce TVP1 znajdzie się "Talianka", z Joanną Moro w roli głównej. Rosyjski serial opowiada historię miłości włoskiej tancerki oraz rosyjskiego lotnika, zestrzelonego na terenie Europy i wziętego do niewoli. Produkcja, która liczy osiem odcinków emitowana będzie w piątki o godz. 20:20. Natoamiast po latach do TVP1 powracają "Sensacje XX wieku". Pierwsze 4 odcinki programu Bogusława Wołoszańskiego przedstawiają zagadkę maszyny szyfrującej "Enigma". Emisja w poniedziałki o 20:20, co drugi tydzień, naprzemiennie z Teatrem TV.

Wirtualne Media, Press.pl

W 2014 roku zaangażowanie marek na Twitterze wzrosło o ponad 100 proc.

Z raportu Simply Measured wynika, że w ubiegłym roku zaangażowanie firm w serwisie Twitter wzrosło o 105 proc. w porównaniu z rokiem 2013. Statystyki wskazują, że rok do roku 100 najbardziej aktywnych marek na Twitterze powiększyło grono swoich odbiorców w serwisie o 38 proc. Ponadto, w 2014 roku 82 proc. firm umieszczało każdego dnia od 1 do 6 tweetów, natomiast 6 proc. publikowało codziennie 10 i więcej wpisów. Simply Measured obliczyło, że w IV kw. ubiegłego roku 100 najbardziej aktywnych marek zdobyło w sumie ponad 117 mln obserwujących oraz wypracowało ponad 23 mln reakcji zwrotnych tj. retweetów, kliknięć oraz polubień.

http://www.wirtualnemedia.pl/

Nowa platforma VoD – Chili

Chili to platforma video streamingu na żądanie, oferowana przez niezależnego włoskiego gracza, któremu przy wejściu na polski rynek partneruje Samsung. Unikatowość oferty ma polegać m.in. na braku miesięcznych opłat – klient płaci tylko za pobranie lub oglądanie filmu oraz dostępności na urządzeniach podłączonych do Internetu (w tym telewizorów Smart TV i tabletów). W katalogu Chili znaleźć można filmy i seriale oferowane przez największych dystrybutorów, jak np. Walt Disney Pictures, Warner Bros czy Twentieth Century Fox.

Serwis Dzienny MIMP

Nowa telewizja internetowo-mobilna Mnews.tv

Kanał Mnews.tv został zarejestrowany przez KRRiT. Telewizja internetowa Mnews.tv ma nadawać w streamingu live w godzinach 8:30 - 20:00. Program o charakterze informacyjnym, skierowany jest do mieszkańców dużych miast, którzy wolą rozrywkę typu infotainment. Na antenie nie zabraknie najświeższych informacji, rozmów z ekspertami oraz przeglądu prasy. W ramówce znajdą się też wywiady ze znanymi postaciami oraz programy lifestyle'owe i poradnikowe. Nowy kanał dostępny będzie zarówno na ekranach komputerów, jak i na smartfonach, tabletach oraz pozostałych urządzeniach mobilnych.

MIMP

Jubileuszowe wydanie „Twojego Stylu” z albumem wspomnień

12 lutego br. na rynku ukazało się jubileuszowe wydanie „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer). Z okazji 25-lecia tytułu, sprzedawany jest razem z bezpłatnym dodatkiem – albumem wspomnień. W marcowym wydaniu, czytelnicy m. in. odnajdą ranking najbardziej stylowych Polek, informację o tym, jak zmieniły się gwiazdy okładek, a oprócz tego materiały pokazujące kulisy pracy redakcji. Tytuł pojawił się w cenie 8,99 zł z nakładem 290 tys. egz.

wirtualnemedia.pl

Młodzieżowy „Avanteen” kwartalnikiem

10 lutego br. na rynku pojawił się trzeci numer „Avanteen” (Agora), teraz już jako kwartalnik. Wydawnictwo jest zadowolone ze sprzedaży tytułu i jest przekonane, że „Avanteen” znalazł swoje miejsce w segmencie pism młodzieżowych. Sprzedaż pierwszego wydania wyniosła 50 tys. egzemplarzy. Tytuł będzie wydawany regularnie w cenie 2,99 zł (z dodatkiem - 5,99 zł).

wirtualnemedia.pl

Odświeżony „Fakt TV” już w sprzedaży

„Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) odświeża swój dodatek telewizyjny. „Fakt TV” zostanie poszerzony o informacje o produkcji telewizyjnej oraz porady dla kobiet i mężczyzn, w tym nowy format „Kuchnia z przepisami gwiazd”. Zmieniona także będzie szata graficzna. Jak wynika z danych ZKDP średnia sprzedaż ogółem „Faktu” z dodatkiem „Fakt TV” w ub. r. stanowiła 452,5 tys. egz.

wirtualnemedia.pl

Ledowe Backlighty w ofercie AMS.

Do stałej oferty AMS wchodzą nowe backlighty wyposażone w technologię ledową. Nośniki te umożliwiają zastosowanie specjalnych efektów świetlnych bezpośrednio w kreacji. "Backlight to ekskluzywny nośnik, który dzięki dodatkowym, mrugającym elementom ledowym zwiększa uwagę odbiorców" – podsumowuje Anna Sobczyk, Product Manager odpowiedzialna za realizację niestandardowych kampanii w AMS.

oohmagazine

Nie najlepszy start polskich premier.

Dwie najświeższe, polskie premiery filmowe - "Warsaw by Night" i "Polskie Gówno", nie mogą zaliczyć swojego startu do udanych. "Warsaw by Night" debiutowało na 9 miejscu, a "Polskie Gówno" oczko niżej. Pierwsze miejsce w dalszym ciągu zajmują "Pingwiny z Madagaskaru". Twórcy wspomnianych, polskich produkcji liczą na znaczną poprawę wyników w najbliższy weekend walentynkowy.

Boxoffice

Coraz więcej kupujemy elektroniki ubieralnej

Opaski treningowe oraz inteligentne zegarki to najchętniej kupowane w Polsce sprzęty z segmentu elektroniki ubieralnej. W naszym kraju zainteresowanie tymi zaawansowanymi technologicznie gadżetami dopiero się pojawiło, ale systematycznie rośnie. Jak podaje agencja informacyjna Newseria w 2014 roku wartość rynku wearables wyniosła ponad 40 mln zł, a sprzedano ponad 100 tys. urządzeń. Eksperci szacują, że w wyniku m.in. wkroczenia na polski rynek nowych marek, w 2015 roku popyt na te dobra może wzrosnąć aż dziewięciokrotnie. Dyrektor technologiczny Polidea Jarosław Potiuk zaznacza, że rozwój rynku elektroniki ubieralnej będzie zależny od czasu jaki zajmie odbiorcom na zorientowanie się w jaki sposób można je wykorzystać.

http://media2.pl/

Działa już BLIK, czyli polski system płatności mobilnych

Uruchomiono polski ogólnokrajowy standard płatności mobilnych BLIK. Obecnie w naszym kraju z bankowości mobilnej korzysta 3,5 mln osób, a liczba ta wciąż rośnie. Kanał mobilny staje się najczęstszym miejscem kontaktu i wykonywania podstawowych operacji przez klientów. BLIK, który jest pierwszym licencjonowanym przez NBP systemem płatności detalicznych, będzie łatwo adaptowalnym rozwiązaniem dla każdego banku. Infrastrukturą teleinformatyczną dla systemu zapewnia Krajowa Izba Rozliczeniowa. System jest już dostępny w aplikacjach mobilnych sześciu banków założycielskich – Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, PKO B.P. oraz Inteligo.

http://media2.pl/

Decyzja Google zagraża bezpieczeństwu prawie miliarda użytkowników smartfonów

Według ekspertów firma Google decydując się na wycofanie wsparcia informatycznego dla urządzeń z programem operacyjnym Android starszym niż wersja 4.4, spowodowała, że ponad 900 milionów użytkowników smartfonów na całym świecie może być bardziej podatna na cyberataki. Chodzi o zaprzestanie aktualizacji komponentu WebView używanego w przeglądarkach internetowych i różnego typu aplikacjach. Zwraca się uwagę na istniejące w systemach Android luki, które ze względu na brak wsparcia nie będą w przyszłości zabezpieczane. W rezultacie użytkownicy zagrożonych urządzeń mobilnych będą narażeni na niebezpieczeństwo utraty danych, haseł, a ci, którzy korzystają z bankowości elektronicznej przez urządzenia mobilne, nawet na utratę pieniędzy.

http://media2.pl/

Artysta 25-lecia wybrany

Stacja RMF FM podczas obchodów swoich 25 urodzin wybrała Artystę 25-lecia – zostali nimi muzycy zespołu Perfect. W trakcie jubileuszowego koncertu ogłoszono, iż to właśnie oni tworzą najważniejszy zespół w historii istnienia stacji. Drugie miejsce w plebiscycie zajęła grupa Dżem. W pierwszej dziesiątce znaleźli się również: Andrzej Piaseczny, Maanam, zespół IRA, Budka Suflera, Edyta Górniak i Enej.

Serwis Dzienny MIMP

Nowa odsłona Radia Puls

Radio Plus rozpoczęło nową kampanię promującą zmianę sloganu reklamowego na: "Moc przebojów. Moc zabawy" oraz wprowadza nowy liner. Kampania trwa do końca lutego i obejmuje największe stacje telewizyjne, pakiety tematyczne i kanały z Grupy ZPR Media. Akcja połączona jest z konkursem dla słuchaczy, w którym łącznie do wygrania jest 100 tys. zł.

Serwis Dzienny MIMP